Beoordelingen van Cafetaria Schatje Patatje Groningen
Recente recensies
Joes Bakker
Het was weer eens lekker. Dit is de beste cafetaria van Groningen.
Tim
Een ruime keuze met een prima prijs/kwaliteits verhouding! Een aanrader van een vaste klant!👏🏼👌🏼
Marten
M
Zou een maaltijd moeten zijn, maar een paar blaadjes sla (en verder een zowat leeg vakje) noem ik geen salade. Vlees was koud. Bezorging kwartier later dan vermeld.
Mary La Haye
Goede kwaliteit en snel bezorgd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jp
Smit
Erik
Top
Grietje
Toppie aanrader
Alex
Prima kwaliteit eten
Esmailla norbert
besteld ... Wat was dit super lekker zeg ... Een boeren patat waarbij de heerlijke geur je tegemoet komt zodra de bezorgtas open gaat ..echte aanrader Een heerlijke schatje patatje burger. Wat een smaak sensatie😍 De roti rol heeft mij het meest verrast .. Wauw wat lekker zegt. alles vers knapperig en goede verdeling van alle ingrediënten... Dit is geen normale cafetaria... Maar een met vele eigen kwaliteiten... Bezorger super vriendelijk Ik weet waar ik moet zijn de volgende keer .. Bij schatje patatje.. Chapeau !🫶🏼
Bart
Kim
Goed, met lekker veel saus, waar ik van houd. Het ziet er hetzelfde uit als op de plaatjes.
Shanella
Des
Bestelling om +- 21.15 uur. Bezorger stond er om 21.25. Hoe dan? Niks te klagen 👌
M
Bradley
Top
Oeds Pietens
Bijna alles was goed, de gewone patat, eierbal de frikadellen en de kroket, helemaal goed. De grote raspatat daarentegen was echt super slecht. Veel te lang gebakken, het was één grote klont en heel weinig. Mijn zoon heeft het zo in de afvalemmer gegooid.
Simon
Van dit frietje geniet je Snel en lekker❤️
…
Snelle bezorging eten was heerlijk .. bezorger was zeer vriendelijk
Smit s
Heerlijk eten en super snelle bezorging!! Een aanrader voor iedereen ! 👌
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tim
Goed,snel en lekker👍🏼
Tim
Ronald
Goed eten snelle bezorging en vriendelijke bezorgers. Zeker een aanrader
Shandrely
Goede service en kwaliteit van het eten en de snacks!👌 Heerlijke eierballen😋
Janine
Was erg lekker, een snelle bezorging & een goede prijs. Ga er zeker nog een keer bestellen. 👌🏻
Andrea
Snelle bezorging alles vers en warm. Lekkere snacks!